Ons bestelproces

We krijgen vaak vragen over ons bestel- en productieproces. We leggen dit met veel plezier uit, maar willen het hieronder ook duidelijk laten zien. Bekijk het eens en krijgt antwoorden op vragen als “waarom duurt de levering soms wel 6 dagen?” en “waarom hebben de producten soms een wat hogere prijs dan in andere webshops?”.

Hoe werkt Alles uit Drenthe

 

1. Via Google/Facebook/Familie/Vrienden/of wat voor manier dan ook komt iemand een kijkje nemen in onze digitale winkel. Alles uit Drenthe heeft meer dan 1000 (!!!) Verschillende Drentse artikelen dus er bestaat een kans dat er iets leuk bij zit wat je wilt hebben.

2. Partner/vrienden/familie moeten hun mening geven of het shirt je wel mooi zou staan, welke kleur dan. Of de maat goed is, noem maar op. Als dit is afgetikt met alle partijen dan kan er een shirt, hoodie, pet of ander item worden gekocht. Deze stap is overigens optioneel, niet iedereen is afhankelijk van de mening van anderen.

3. De knoop is doorgehakt, het winkelmandje is vol, je bent klaar om af te rekenen. De verzending kost best wat. Hier zijn we van bewust. Omdat we over de grens in Duitsland produeren en afhankelijk zijn van de verzending van de producent is dit aan de prijs. We hebben regelmatig kortingsacties en gratis verzending om de boel wat aantrekkelijker te maken. Volg ons op Facebook en je bent altijd op de hoogte van deze acties.

4. We gaan aan de slag met je bestelling. We proceren alles per bestelling en hebben dus geen grote voorraad. Voordeel, we kunnen veel verschillende items aanbieden, nadeel, het productieproces is iets kostbaarder. We proberen we uiterst efficiënt te produceren om de kosten zo laag mogelijk te houden.

5. Er gaan een paar dagen voorbij. Het komt vaak voor dat we op de dag dat er een bestelling bij ons is gedaan niet direct kunnen procueren omdat we een aantal orders opsparen (zie efficiëntie van een stap terug). Maar we doen ons best het allemaal zo snel mogelijk te doen.

6. De bestelling is klaar! Na een vreugdedansje geven we je bestelling mee aan de bezorgdienst. Die komt overigens niet echt op een pizzascooter, we vonden het plaatje gewoon grappig. De bestelling komt op het gewenste adres aan (dit kan overigens in heel erg veel landen over de hele wereld zijn voor hetzelfde bedrag, goed om te weten voor familie/vrienden in het buitenland).

7. De maat is goed, de kleur is prachtig, kortom je bent helemaal tevreden met je item en kan niet wachten om het aan iedereen te showen. Ben je nou niet helemaal tevreden? Je kunt binnen 30 dagen retourneren en een vervangend item krijgen of gewoon netjes je geld weer terug op je rekening krijgen.

8. Maar je bent dus helemaal tevreden… En als blijk van waardering naar ons toe laat je een revieuw achter op Facebook of Google en je vertelt natuurlijk aan iedereen over ons bestaan. Zo kunnen wij mensen blij blijven maken met een Drents pronkstuk.